پیام تبریک مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی به مناسبت تحویل سال نو

دکتر فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی به مناسبت تحویل سال نو پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام مدیرکل بهزیستی استان به شرح ذیل است :

یا محول الحول و الاحوال   حول حالنا الی احسن الحال

بار دیگر موهبت الهی، گستره پر مهر زمین را به سرسبزی و خرمی آراست و سالی دیگر فرا رسید تا حیاتی نو و شکوفایی دوباره را به عنوان سرآغازی مجدد در زندگی نوع بشر قرار دهد.

در سالی که گذشت ، با هم همسفر شدیم و از گردنه های سخت عبور کردیم. با هر موفقیتی در کنار هم خندیدیم و در هرناکامی پشتیبان یکدیگر بودیم. لکن علی رغم سختی ها با تلاش و همراهی همدیگر توانستیم بر بسیاری از مشکلات فائق آییم و با نگاهی به سنت الهی در طبیعت نیز در می یابیم تنها خدمت در مسیر رضای الهی باقی است و مابقی فانی است حتی مشکلات و تنگناها.

با امید به رحمت ویژه ی الهی در سالی که تقویمش دو بار نوید ظهور منجی عالم بشریت را می دهد ؛   این عید باستانی  را با این  شعار که« بیشتر هوای هم را داشته باشیم» درک خواهیم کرد و پیام دوستی ، نشاط و سر زندگی را به همدیگر خواهیم داد .

اینجانب حلول سال نو و رویش بهار طبیعت را که تمثیلی است بر « بهار جان » به خانواده بزرگ بهزیستی کشور و بهزیستی آذربایجان شرقی مددجویان عزیز ، مدیران و همکاران گرانقدر ، خیرین ارجمند ، مدیران محترم مراکز و موسسات غیردولتی و همه فعالان و همیاران اجتماعی که در طی این سال و همه سالها ، در جهت رفاه اجتماعی و خدمات تخصصی و ارزشمند به جامعه هدف و حرکت در مسیر اهداف متعالی این سازمان فخیم تلاش نموده و می نمایند تبریک عرض می کنم و امیدوارم تا عید و شادی واقعی را بعد از عبور از کوران بحران کرونا  در کنار هم و دوشادوش هم تجربه کنیم.

                                                                                                                                                           دکتر فرگل صحاف

                                                                                                                                               مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی

کد خبر 33723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد